Burmistrz Miasta i Gminy Czarne informuje, iż realizacja zadania, pod nazwą
„USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY CZARNE –
EDYCJA 2016 r.
w roku 2016, zostało zakończone i dofinansowane przez:
-
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 10 642,00 zł; www.wfosigw.gda.pl
Zgodnie z zawartą w dniu 29.07.2016r. pomiędzyWojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w oparciu o postanowienia Programu PriorytetowegoNarodowegoFunduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne Część 2). -Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Cześć 1) „Usuwanie wyrobów zawierających azbest” a Gminą Czarne umową na realizację przedmiotowego zadania przeznaczona została dotacji w wysokości 10 642,00 zł. W ramach zadania wykonane zostały (w okresie: czerwiec - październik) prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu tj. demontaż eternitowych pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz sam transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Efekt ekologiczny i rzeczowy został osiągnięty na poziomie 22,99 Mg.
Całkowita kwota zadania – 12 982,50 zł.
14 wniosków objętych dotacją
EDYCJA 2017 r.
w roku 2017, zostało zakończone i dofinansowane przez:
1.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w kwocie 6 955,80 zł, www.wfosigw.gda.pl
2.
Zgodnie z zawartą w dniu 18.08.2017 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w oparciu o postanowienia Programu PriorytetowegoNarodowegoFunduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne Część 2). -Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Cześć 1) „Usuwanie wyrobów zawierających azbest” a Gminą Czarne. W ramach zadania wykonane będą (czerwiec/październik) prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu tj. demontaż eternitowych pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz sam transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Efekt ekologiczny i rzeczowy został osiągnięty na poziomie 24,19 Mg.
Całkowita kwota zadania –10 016,38 zł.
EDYCJA 2019/2020”
, zostało zakończone i dofinansowane przez:
-
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 89.535,00 zł; www.wfosigw.gda.pl
-
Zgodnie z zawartą w dniu 30.01.2020r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w oparciu
o postanowienia Programu PriorytetowegoNarodowegoFunduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne Część 2). -Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Cześć 1) „Usuwanie wyrobów zawierających azbest” a Gminą Czarne umową dotacji nr WFOŚ/D/II-8.S/322/2020/AZBEST-2019 na realizację zadania pod nazwą „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarne” edycja 2019/2020 na realizację przedmiotowego zadania przeznaczona została dotacja do kwoty 109.500,00 zł. W ramach zadania wykonane zostały (w okresie: czerwiec - październik) prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu tj. demontaż eternitowych pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz sam transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Efekt ekologiczny i rzeczowy został osiągnięty na poziomie 161,740 Mg.
Całkowita kwota zadania – 109.194,10 zł.
21 wniosków objętych dotacją
Zakończenie w 2022 roku zadania
pn.: „USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
Z TERENU GMINY CZARNE – EDYCJA 2021”
Burmistrz Miasta i Gminy Czarne informuje, iż realizacja zadania, pod nazwą
„USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY CZARNE – EDYCJA 2021”, zostało zakończone i dofinansowane w formie dotacji w kwocie 32.812,00 zł
Zgodnie z zawartą w dniu 15.10.2021r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” a Gminą Czarne.
W ramach zadania wykonane zostały prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu tj. demontaż eternitowych pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz sam transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Efekt ekologiczny i został osiągnięty na poziomie 151,110 Mg.
Efekt rzeczowy 22 nieruchomości objęte dotacją w tym:
3 nieruchomości na demontaż eternitowych pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
19 nieruchomości transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Dofinansowane ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku